уторак, 26. јул 2022.

Zadovoljavanje ozenjenog muskarca

misicav-snazan-golisav-jebozovni-muskarac

Zdravo svima! Ja sam Srecko. Citacete o mom prvom seksualnom iskustvu, i to sa osobom istog pola. U pitanju je muskarac kog nisam poznavao. Uz to je i frajer. Ali najpre o meni... Prosecne sam visine, mrsav, plavih ociju a kosa mi je braon boje. 

lepi-gej-decaci

Sa 20 godina sam upoznao momka po imenu Jovan. U svom opisu na Internetu je napisao da trazi mladica da mu popusi kurac. Sebe je definisao kao klasicnog baticu iz teretane. Okacio je i par slika, od kojih mi je za oko posebno zapala jedna iz svlacionice, u kojoj nema majicu pa mu se vide ogromni misici nakon vezbanja. 

zgodan-golisav-bodibilder-snazno-musko-telo-veliki-misici-jebac

Takvi muski selfiji lako privlace paznju, slozicete se. Posto sam do tada vec duze vreme bio radoznao o istom polu, pomislio sam da iskoristim priliku i konacno uzivo isprobam kurcinu. Na selfiju koji mi je prosledio, kara mu je izgledala veoma lepo. 

lep-dugacak-kurac

Poslao sam mu poruku i ponudio da mu kleknem. Posto sam malo bio skeptican, dogovorili smo se da me pokupi na javnom mestu kad zavrsi sa poslom. Ne bi mi bio prvi put da me je neko ispalio. I to nije ni malo prijatan osecaj. Ali sam odlucio da ipak rizikujem. Ovo je bio i prvi put da sam video kako izgleda i kakav je tacno "u licu". Pravi frajer. Iako je sedeo u kolima, definitivno je vislji od mene, sa skroz kratkom kosom - gotovo obrijanom glavom i tamnim ocima. 

snazan-lep-zgodan-bodibilder-srpski-fitnes-trener-jebac

Opasan momak. Sudeci po njegovom govoru i ponasanju, bio je nervozan koliko i ja. Ali i dalje muzevan decko koji je ocigledno snazne gradje i daleko jaci od mene. Izgleda da mu se teretana visestruko isplatila. Iako nikad do tada nisam radio nista slicno, odlucio sam da ga odvedem na skriveno zabaceno mesto gde mozemo da budemo sami i gde nas niko nece remetiti u zajednickom uzivanju. 


Dok smo se vozili kolima, otkrio mi je da je ozenjen ali da supruga ne voli da da joj kurac bude ni blizu lica. On s druge strane obozava oralni seks. I da smo zbog toga ovde gde smo. Kad smo stigli na odrediste, izvadio ga je. Da, to je bila ta lepa kara sa slike! Ne skroz nadignuta ali svakako sam o toj kurcini mastao. Zeljno sam ga gledao i napokon uzeo “stvar u svoje ruke”. 

Primetio sam da mu je prijalo da ga diram. Krenuo sam da mu ga drkam. Osetio sam da me je rukom po ledjima pogurao ka sebi, cime sam shvatio da me usmerava ka svom kurcu. Uzeo sam ga u usta. Tada sam ga masirao jezikom. Bilo je lepo. Pokusao sam da idem gore-dole glavom sto brze mogu. Poceo je da uzdise i primetno uziva. Kurcina mu je pulsirala i bila sve kruca dok mi je bio u ustima. 

javno-pusenje-kurca-nocu-automobil

Obojica smo presli na zadnje sediste. Svukao je farmerke i bokserice. Bio je obrijan, izgledao cisto i glatko. Svukao je majicu. Dodirivao me je dok sam mu masirao i sisao kurcinu sve jace i jace. Rukom mi je usmeravao glavu dok sam ga primao. Toliko mu je bio dugacak da mi je samo polovina ukupne njegove duzine stala u usta. Mazio sam mu butine i noge dok sam bio dole i oralno ga zadovoljavao. 

pedersko-pusenje-penisa

Uzdisao je sve glasnije. Ako sam 100% iskren sa vama, mnogo mi se dopalo da osetim ukruceni kurac na usnama i da mu jezikom lizem glavic. Zatim je uhvatio moju glavu i sa drugom rukom pa sam ubrzo osetio da mi puni usta spermom. Nisam ocekivao da primim njegovo seme u sebe, nisam uopste razmisljao o tome unapred pa sam se spontano malo zakasljao i vecina sperme mi je iscurela iz usta. Medjutim, nisam mu ispustao pulsirajuci kurac. 

curenje-sperme-usta-gej-oralni-seks

Uzdisao je najglasnije do tada jer je svrsavao i uzivao u ekstazi. Rekao mi je da sam odlican. Zahvalio sam se i obrisao usta od pljuvacke i sperme. Tad sam primetio koliko sam se u stvari uzbudio i koliko je i meni kurac bio u erekciji. Jovan se zavalio na sediste i opustio, a onda rekao da se slobodno i ja olaksam ako zelim jer ne zuri kuci sa posla. Pitao sam mogu li da mu sisam karu dok drkam, na sta je pristao bez ikakvog razmisljanja. 

Znam da je meni kita veoma osetljiva nakon ejakulacije, pogotovo glavic ali eto, Jovan valjda nema to. Najpre mu se kurac opustio a dok sam mu ga sisao i sebi drkao, poceo je opet da se dize! Valjda u tom braku godinama nije imao oralni seks. Iako smo bili u kolima tamo negde, bas sam uzivao, a kad sam osetio da cu i ja da svrsim, posto je imao noviji BMW, podigao sam majicu i prskao spermu po stomaku kako mu ne bih napravio nered po sedistu automobila. 

gej-svrsavanje-kurac-prskanje-sperme

Nisam bio ni upola glasan kao on dok sam dozivljavao orgazam s obzirom da mi je njegova opet ukrucena kurcina bila u ustima. Uzdisao sam, doduse, i ja. Zatim smo obojica zacutali, malo se nasmejali jer nam je bas bilo dobro zajedno i obrisali se maramicama. Otkrio mi je da je izasao ranije s posla da se nadjemo jer drzi teretanu sa drugarom pa moze to da izvede ponekad. 

To je bio samo uvod jer me je nakon toga pitao da ponovimo ovo, na sta sam automatski morao odmah da pristanem. Posto sam student, nije mi bio problem da se uklopimo vremenski. Doduse, nisam bio odusevljen cinjenicom sto je ozenjen ali sta ces, dopadao mi se a i super smo se zabavili tokom prvog susreta. Nakon nekoliko dana smo se ponovo nasli. 

jebanje-golih-pedera-kolima-srbija

Tada me je i kresnuo! Na pocetku je malo bolelo ali kad sam se navikao na njegov kurac u sebi, pocelo je da bude sve bolje. Dugo me je tucao. I niko nas nikad nije uhvatio. Svrsio je u mene, u kondom. 

kondom-pun-sperme-dignuta-kurcina

Videli smo se jos nekoliko puta pa onda pauzirali vidjanje jer sam se smuvao sa kolegom sa fakulteta. Pali me prisecanje na vrele susrete sa Jovanom ali sam veran svom decku jer ga volim, a Jovan je ipak strejt muskarac tako da s njim nikad nisam ni imao opciju za vise od brzinskog zadovoljstva u vidu pusenja i da me pojebe. S druge strane, s mojim dragim imam sve sto zelim a Jovanu i svima vama zelim da pronadjete svoju srecu u zivotu, kakva god da je. 

Pozdrav

- Srecko


Evo jos par VRELIH tekstova:



Imas gay ispovest ili erotsku pricu koju zelis da objavimo? 

Klikni OVDE i posalji nam e-mail.

1 коментар:

  1. Анониман4. март 2024. 23:23

    Овако прво стрејт доказано силним истраживањима и видљиво на мил.примјера не постоји као нити 100% гаy сви смо ми флуидни сексуално и привлачи нас и емоционално и сексуално оба спола шире се зјенице кад видимо атрактивног муског и зенског. Тако да против природе и мушке флуидности се не може зато и ова мањина која је у вези с цуром казем мањина јер вецина је слободна и ужива у слободи имају перверзије с френдом и везе на тајно направно јер и тајност повецава либидо тако да узалуд прицате стр8 итд.

    ОдговориИзбриши