субота, 20. фебруар 2021.

Tatin kolega sa posla me redovno krese

stariji-cika-voli-zenstvene-gej-klince-za-neobavezan-seks

Nisam mislio da cu ikad da podelim ovu pricu ali evo nas ipak ovde... Video sam ga nedavno, pa mi je ostao u mislima. Tako sam pomislio da napisem koju recenicu o tatinom kolegi. On je sigurno negde u kasnim 40-tim kao tata, krupan i jak covek jer rade na gradilistima zajedno. Muzevan je muskarac. Logicno, u braku. Svi bi rekli da je srecno ozenjen, ali... O tome cu vam i pisati danas.

Kad sam napunio 18 godina, previse sam se zezao u skoli pa sam pao na popravni iz jednog predmeta. Moji roditelji su otisli letovanje. Kao i svakog leta, isli smo svi zajedno kod rodjaka. On je na drugoj strani planete. Svake godine smo bili tamo bar na jednomesecnom odmoru. Ove godine su otisli bez mene, kao kazna zbog popravnog a opet, s druge strane, morao sam da budem tokom leta u Srbiji zbog skole. 

Ucio sam, nije da nisam. Ali... Tad sam malo eksperimentisao i ludirao se. Nisam pio alkohol ili pravio zurke vec sam se spontano opustio jer sam potpuno sam kod kuce i nisam imao ikakve brige da budem onaj pravi ja. Kad kazem na to... mislim na ono sto nikad nikom do sad nisam rekao, a ni napisao. Volim da izvodim striptiz, da budem samo u gacicama po kuci ali i potpuno golisav, kao od majke rodjene. 

mladi-decak-golisavi-mrsavi-seksi-klinci-gacice-slike

Mrsav sam i mislim da imam savrseno telo za zavodljiv ples. Gledao sam par filmova o striptizu koji su me motivisali. Tu ulazi u pricu tatin dugogodisnji dobar kolega iz firme. Dosao je da me obidje, kako bi rekli. A onda da javi mojima kako stoje stvari. Kao neka kontrola. Dosao bi na svakih nekoliko dana, cisto da moji znaju da ne pravim neka sranja kod kuce. I zaista nisam, dobrica sam bio. Jedino sto je bilo nestasno je kad pustim Rijanine albume, odvrnem da tresti glasno (al' da ne uznemiravam komsiluk) i uzivam kao nikad.

rijanine-gole-slike-dobre-dugacke-zenske-noge-seksi-cice

Jos jednu tajnu cu vam otkriti. Tada sam dosta dugo mastao kako bih pokazao novom postaru guzu dok nosim gacice. Naravno da je to ostalo samo zamisao jer, nisam smeo da rizikujem da se sazna da mi se tako nesto dopada. Ali zato... Cika Sasa, on me je cesto poljubio, dodirnuo, zagrlio kad god da je prilika to dozvolila. Pa sam imao neki osecaj da imam sanse kod njega. Realno, to sto je on ozenjen ne mora da znaci da ga loze samo zene.

Kad je dosao sa posla jednog popodneva, trebao sam da mu pokazem nesto na telefonu. Na njegovom. Medjutim, palo mi je na pamet, da mu pokazem slike sa prethodnih letovanja kod rodjaka, da vidi kako sve izgleda, jer se u tom albumu nalazilo par mojih zavodljivih slika u seksi donjem vesu. Na njima sam pozirao kao devojka, nisam planirao da ih bilo kome pokazem vec mozda i obrisem ali posto sam bio jako napaljen (srce mi je jako kucalo)... odlucio sam da rizikujem. 

Verovao sam da ce se cika Sasi te fotkice 100% dopasti. Mislim, sa jednom te istom zenom je verovatno citav zivot, a opet, ko bi odbio mlado, lepo i glatko telo poput mojeg? Nasao sam izgovor da ga ostavim samog u dnevoj sobi, na kaucu sa mojim telefonom, da baci pogled na slike sa letovanja jer sam znao da stici do tih mojih golisavih fotki. Rekao sam mu da ih slobodno lista redom. Ocekivao sam da ce to da "pogura stvar" i da ce ovaj put da predje sa spontanih (ali kratkih) dodira i par poljubaca na nesto dosta vrelije i uzbudljivije.

misicavi-maljavi-golisavi-muskarac-tata-strasno-jebe-gej-momka-u-dupe-gif

S obzirom da sam bio punoletan a i dalje nevin, pomislio sam da bih mogao da izgubim nevinost bas sa cika Sasom. On je privlacan alfa-muzjak kom bi mnogi dali da ih kara. Razmisljao sam i ranije o tome kako bi bilo vrh da me jebe pravi muzevan muskarac poput njega ali nekako, porodicni je prijatelj pa nije bio opcija. A posto su moji bili hiljadama i hiljadama kilometara daleko, nekako sam izgubio taj strah. Plus, bio sam poprilicno siguran da bi me cika Sasa zeleo, tako da bi i on cuvao nasu tajnu.

napaljeni-muskarac-ukruceni-kurac-se-vidi-preko-trenerke

Iznenadjenje, iznenadjenje! Kad sam se vratio u dnevnu, imao sam sta da vidim. Bio mu je ocigledno dignut kurac u trenerci i kao da je mazio svoju butinu. Kad sam prisao malo bolje i pitao ga za slike, mogao sam da primetim da je cika Sasa veoma obdaren. Preko sive trenerke se ocrtavao trag debele i dugacke kurcine. Meni je svo vreme bio ukrucen jer sam stalno razmisljao o seksu. 

Rekao mi je da sednem do njega na kauc. "Mnogo su ti lepe ove slike". Zarumeneo sam se jer sam znao na sta misli. Srce je bukvalno htelo da mi iskoci iz grudi koliko sam se uzbudio. To je bio momenat istine. Da li i cika Sasa zeli mene kao ja njega ili sam zvanicno uprskao stvar? Motale su mi se misli u glavi da ce da javi mojima sta je video i da im kaze da sam mu se nabacivao. Ozenjenom coveku! Porodicnom prijatelju. Uh, bas me je bila frka. I strah i napaljenost u isto vreme.

Sve do momenta dok nije stavio ruku sa svoje butine na... moju. To je bio dobar znak. A i bio je lep osecaj, sto me dodiruje tako snazan muskarac, dok je ocigledno uzbudjen. Rekao je da su mi bas dobre gacice na slikama. Nakon odugovlacenja, zamuckivanja i smeskanja... Pitao sam ga zavodljivo da li zeli da ih vidi uzivo. Klimnuo je glavom. Svukao sam sorc i ostao u majici i gacama. "Mogu da pipnem?", upitao me je. Okrenuo sam mu se guzom pa je poceo da mi je mazi. Bilo mi je taaako drago sto se to desava.

nevaljali-matorac-voli-mlade-mrsave-lepe-decake-za-karanje-dupence

Osetio sam kako ulazi prstima pored gacica i golica mi cmar. Iskreno sam se nadao da to nije sve sto ce se desiti tog dana i da planira da mi da i svoju kurcinu. Posto je delovao da je bas obdaren, nisam izdrzao da mu ne dodirnem kitu. Bar preko trenerke. Medjutim, na moju radost i iznenadjenje, nakon sto me je neko vreme nezno mazio po guzi preko gacica i direktno ulazio prstom u moj cmar... izvadio je kurac iz trenerke. 

ukrucen-veliki-kurac-muskarca-vidi-iz-slica-farmerki

Jos uvek je bio skroz obucen, sve i u patikama ali, njegov nabrekli kurac je virio kroz slic, sto me je itekako radovalo. Prvi put sam dodirivao kurac koji nije moj. Bilo je sjajno! Mnogo mu je veci od mog. I sve te vene, velika ruzicasta glavurda na njemu... Au, pa malo je reci da sam pozeleo da ga osetim u sebi. Ali sam se bojao da ce da boli jer mi je prvi put i da mozda nije strpljiv jebac. A i cika Sasi je izuzetno debeo kurac. Svukao mi je majicu a onda i gacice. Nisam se zalio. Osecao sam se kao da sam neka dobra cica.

Grlio me je i ljubio mi vrat. Bilo je divno. Mazili smo se, zatim se izuo pa sam ga gledao i drkao ga dok je skidao odecu sa sebe. Prava muskarcina. Odveo sam ga u spavacu sobu mojih roditelja jer imaju veliki krevet. Nisam ni primecivao da sam svo vreme imao na sebi potkosulju. Nije ni on. Pitao me je za carsav da stavim preko kreveta. Rekao sam mu da pogleda u ormanu od mojih, nasao je jedan cist beli i rasirio ga po krevetu. Legao sam i naguzio se kao neka zenska. Legao je na mene, cime sam uronio u krevet posto je ogroman i tezak covek, a zatim je on polako uronio u mene. 

snazan-muzevan-golisav-muskarac-tata-jebe-mrsavog-gej-decaka-guzu

Ljubio me je i dalje, i trljao kurac o moj cmar... sto me je izludjivalo! Najpre sam jauknuo kad je usao glavicem u moju guzu, ali ga je odmah izvadio. Pa onda ponovo lagano usao. Tad je bilo bolje. Podmazao je glavic kite a ja sam se prepustio zadovoljstvu. Uzdisao sam a kroz par minuta, i on je. 

Krenuo je glasno da rice i da snazno zabija kurac do kraja u mene, a zatim legao svom svojom tezinom preko mene. Rekao mi je da je svrsio. Zatim smo se smeskali zbog toga sto se desilo i od zadovoljstva smejali na glas. Nastavili smo da lezimo i pricamo. Priznao mi je da sam mu se dopadao vec neko vreme i da me je bas zeleo. Bilo mi je drago sto to cujem. Uvek je prijatno cuti da si pozeljan.

Iznenadilo me je sto moje komsije nisu nesto posumnjale, mozda i jesu ali to nikad nije doslo do mene. Zasto? Zato sto je cika Sasa svakog dana dok sam bio sam tokom leta, uglavnom odmah nakon posla dolazio kod mene kuci, da me kresne. Duboko u sebi sam znao da, koliko god se meni ta kres-kombinacija dopadala, ipak nije bilo ispravno jer je ozenjen i njegova supruga zasigurno nije znala sta radi sa strane. Nisam se zadrzavao oko tih teskih misli jer me je previse lozio. 

diranje-pise-drugaru-izvadio-kurcinu-iz-sive-trenerke-drkica-gif

Jedan dan sam mu cak izdrkao u dvoristu. Bio je u trenerci pa sam mu ga samo izvukao i ubrzo je svrsio. Niko nije video. Bas smo imali zajednicke avanture tokom leta. Rekao mi je i da je zaljubljen u mene. Mislim da sam i ja u njega. A mozda su mladalacki hormoni. Bilo mi je drago sto mu se toliko dopadam ali sam se setio da je u braku... 

Kasnije smo se redje vidjali iz vise razloga ali me i dalje ponekad kresne. Njemu odgovara ovo vidjanje ovako. I meni, ali.... mislim da ne mogu vise da podrzavam nekog ko vara svoju zenu. Nekako mi nije fer. Zar ne? Mogu upoznati neke muskarce koji su samci, ima brdo razvedenih a muzevnih i zgodnih tipova, ne moram bas s njim da budem.

Нема коментара:

Постави коментар