среда, 31. јул 2019.

Trp'o me vulkanizer u Novom Sadu

sztr-vulkanizer-savic-novi-sad-kedi-ns

Cim sam docekao momenat kada imam pravo sam da vozim automobil sa svojom vozackom dozvolom, to sam i uradio. Vozikao sam se gde god, zaista. Dosta sam visio u Novom Sadu jer tamo imam rodjake. Inace sam iz okolnog mesta. Uvek idem sam svojim BMW-om. I uglavnom iz mog auta tresti glasna Madona. Ne krijem da sam gej.

zgodni-radnik-muzevan-vulkanizer

To nekad moze da bude korisno kada svi znaju da si gej. Onda ti pridju muskarci bez problema. Bilo je tu svega al' danas cu vam napisati moju intimnu ispovest o seksu sa vulkanizerom. On mi je prisao isto kao neki drugi stariji (ili bolje da kazem zreliji) muskarci i ponudio mi trpanje.Verovali ili ne, desava se. Pa i kod nas u Srbiji. On je klasicni muzevni tatica, jos i vulkanizer.

vulkanizeraj-popravka-karanje-u-novom-sadu

Onako uniformisan, prljav od crnih masti od razlicitih vozila, vise po toj njegovoj radnickoj uniformi, primio me je u svoju vulkanizersku radnju u Novom Sadu, ne znajuci da cu ja kasnije primiti njega. U sebe, razume se. Imao sam problem sa gumom u tom momentu a njegova radnja je odmah pored puta. To je vise obicna kuca, kao iz sela il' iz nekog manjeg mesta ali "prerusena" u pravu vulkanizersku radnju.

dezurni-vulkanizer-za-jebanje-novi-sad

Upao sam u prepodnevnim satima dok je navlacio gumu s necim poput burgije, zaista se ne razumem. Ali ta burgija, dok ju je drzao, izgledala je kao kad drzi svoju kurcinu i drka. To sam bar ja u tom momentu zamisljao u svojoj glavi jer, masta moze svasta a... Ja sam bio u fazonu kurve koja je zeljna kurca. I tu je nastupio vulkanizer Aleksandar.

Primetio je kako ga gledam i to mu je dalo zeleno svetlo da mi ponudi da me trpa. Rekao je da bi mogao da napravi pauzu pa ako zelim nesto da popijem, da sam dobrodosao pored. Pored je obicna kuca u kojoj inace zivi. Nasmesio sam mu se i pristao.

lizanje-svom-krupnom-tatici

Ubrzo se njegova kurcina nasla u mojim ustima. Lizao sam mu glavic dok je otkopcao svoju kariranu kosulju kada sam video sta sam i ocekivao, lepe muske grudi i dlakavo telo. Pravi muzjak! Nije mu bio preveliki kurac, sto je i dobro jer sam ga zeleo sto pre u sebi. Tako se i desilo, nakon malo zezanja, polako je skliznuo glavic u moj cmar.

pederi-slike-trpanje

Sunce je sijalo a ja sam uzivao dok je vulkanizer Mile zavlacio svoju kurcinu u moju guzu. Onako, otpozadi. Digao sam guzu na krevetu a on pokazao da je opasan jebac. Najpre strpljiv, a onda kasnije, kad je video da mi se cmarina opustila, krenuo je da prodire brze i brze u moj cmaric. Bas je prijalo, ne secam se svega ali znam da je zazvonio fiksni telefon koji je on izignorisao i rekao, "Nek' zvoni".

trpao-sam-pedera-u-cmaric

U toj pozi me je trpao neko vreme, cmar mi se lepo otvorio a telefon mu je opet zvonio, neko je bas bio uporan. Mile mi je rekao, sve sa uzdasima izmedju, da ce uskoro da svrsi iako bi zeleo da me jos malo trpa. Klimnuo sam glavom i nastavio da uzivam u transu zadovoljstva. Znao je sta radi, zreo i iskusni tatica. Jos i vulkanizer, pa mora da je pojeb'o pola turista koji su imali problem sa kolima.

Nisam o svemu tome razmisljao vec sam legao kad mi je rekao da ce da svrsi. Navukao je zavese jer smo se pomerili na krevet. Dok sam ga gledao kako drka kurcinu nadamnom, video sam da je i misicav sto ne iznenadjuje jer se bavi fizickim poslom. Imao je i tetovazu oko ruke, onako lepo preko nabreklog bicepsa. To me je sve napalilo pa sam izdrkao pre njega. Medjutim, ubrzo me je sustigao.

tata-svrsava-sinu-po-licu

Svrsio je sa jaukanjem koje je bilo poprilicno glasno. Ukapirao sam da je 100% samac i da nema nikog osim nas tu u kuci. A soba mu je izgledala k'o hotelska, covece. Osecao sam se kao opasna neka pizda koju izvode u hotele na kres. Prosuo je spermu po mom celu. Nije bilo mnogo pa sam opalio selfi dok sam jos tako lezao a dok je vulkanizer Mile disao duboko i uzivao u relaksaciji nakon orgazma.

vulkanizer-u-pokretu-kombijem-beograd

Cuo se neki kamion na cupriji ispred Miletove kuce. Taman smo se oblacili pa je bacio pogled kroz prozor. Kolega mu je dosao sa terena ali je otisao u radnju. Ponudio me je sokom i ubrzo smo se vratili do mojih kola. Ukapirao sam da je on mnogo veca kurva od mene ali moram priznati da mi je bilo veoma popaljivo s njim. Nisam se nikad vratio tamo.

Sta vi mislite, mozda bih mogao da navratim? Samo... Sa kojim problemom ovog puta?

- Mala pizda


Evo jos par VRELIH tekstova:



Imas gay ispovest ili erotsku pricu koju zelis da objavimo? 

Klikni OVDE i posalji nam e-mail.

5 коментара:

  1. Анониман31. јул 2019. 17:18

    gotov posao za danas ali nisam siguran da treba u prevozu ovo da citam xexexe

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман31. јул 2019. 19:03

    Moze li autor ove price tj "Mala pizda" da otkrije nekako, bilo kako, kako se zapravo zove ta doticna vulkanizerska radnja u Novom Sadu? Na taj nacin bi mi dao preporuku za jebaca jer ako je prica zaista ispovest i stvarni dogadjaj, mogao bih da odem i isprobam i ja cika vulkanizera Mileta! Deluje da jebe koga stigne pa sto ne bi i mene?

    ОдговориИзбриши
  3. Ljubomoram sam i zbog BMWa i zbog dobrog cike automehanicara, bez zezancije

    ОдговориИзбриши
  4. Mogao bi da odes kod vulkanizera da mu kazes da ti treba podmazivanje :)

    ОдговориИзбриши