понедељак, 13. мај 2019.

Dobrodosli na blog sa erotskim pricama

erotski-blog-srpski-sajt-tekstovi-gej-price

Zdravo svima! Ovo je mesto na kome citate tudje misli, price, ispovesti i mastanja. I sve to, naravno, kada je u pitanju gej seks. Mnogi od nas vole da procitaju po koju recenicu o dobroj muskoj akciji.

Ovde smo da bismo delili nasa iskustva, koliko god da su mala ili cak nepostojeca. Tu je masta koja moze svasta! Bitna je samo volja da se pise i zamislja scena seksualnog odnosa izmedju muskaraca.

Na blog su svi dobrodosli. Krenuvsi sa gejevima, biseksualcima, radoznalim heteroseksualcima kao i zenama koje su hetero ali i svim ostalim seksualnim orijentacijama. Sve je manje barijera a ljudska seksualnost je sve slobodnija i naprednija.

Cilj ovog sajta je da nase vrele avanture ostanu zapisane i time, upamcene. Naravno da nece skoditi ni uzbudjenje tokom citanja i gledanja ovih popaljivih sadrzaja. 

citanje-vrelih-erotskih-prica-uzbudjuje-mastu
Uzbudjenje

Ono sto je generalni savet za svakoga ko bi zeleo da cita ili pise tekstove za odrasle je da se pripremi jer, ove vrele radnje zaista umeju da pomute um citaoca i stvaraoca erotskih prica.

Niko vam nece zameriti da napravite pauzu za hladan tus, mozda zgrabite osobu u koju ste zaljubljeni ili da se samozadovoljite ukoliko ste solo i preferirate taj stil zivota. Ili jos niste pronasli pravog partnera za sebe.

Nasa e-mail adresa na koju mozete da saljete svoje nove tekstove je: jebanjeodpozadi@gmail.com

Ali pre nego sto to ucinite, molim vas da procitate pravila o pisanju erotskih prica. Samo tekstovi koji odgovaraju ispisanoj formi imaju sansu da budu objavljeni.

zgodan-gej-muskarac-pise-tekstove-na-laptopu

Citamo se i uzivamo zajedno!

PAR TEKSTOVA za sam pocetak:

1 коментар:

  1. Kao momče od 14 godina sam znao da ću da budem peder-pičkica,u zgradi gde sam stanovao u potkrovlju zgrade je imala vešernica u koju sam odlazio i skidao veš - gaćice i grudnjak moje zgodne komšinice, ja sam skidao taj veš i oblačio ga da bi drkao.Jedno popdne dok sam se zadovoljavao naišao je moj komšija koji je došao da po traži nešto, ugledao me kako drkam i nasmešio se, ja sam se postideo i pokunjio a on mi kaže sada ću da ti pokažem nešto.Tu smo prilegli na neki karton on mi kaže samo se opusti i oslobodi biće super i tebi i meni.Izvadio je lepu njegov kurac i dao mi da se igram, ja sam sav u euforiji počeo da mu drkam, on onako snažan imao je oko 45 godina, saže mi glavu i naviče na njegov kurac, ajde liži sladoled,počeo sam da mu pušim on je počeo da se mami i milovao mi guzu, ja mu kažem nemoj dalje nisam to radio on me okrete jak namazao mi guzu sa pljuvačkom i njegov kurac, pr prodro je u mene ja sam zastenjao od bola, a on jak sve jače me navlačio na njegov kurac da se još više pomamio da me je rasturio od jebanja, ja sam se sav malaksao predao on je toliko bio uzbuđen da sam se tresao od jebanja, napunio mi je guzu da mi je sperma klizila po guzi.Na kraju mi rekao da sam dobar i da ću mu biti poslušna pičkica, da moram da ćutim nikome ni reč, kada me pozove da moram da se odazovem da dobijem porciju jebanja, ja sam sve više voleo kako me on jebe i to je radio sve do mog odlaska u vojsku,ni sada imam dosta godina imam momke koji vole da guze matorce, zato nas pustite da uživamo mi smo dobri i tihi ljudi, ja sam srećan dom me neko jebe !!!

    ОдговориИзбриши